Category Archives: Business

AFI BRAȘOV a obținut certificarea LEED Gold pentru „cladire verde”

București, 10 martie 2021:

 AFI Brașov, proiectul mixt care îmbină un centru comercial cu o suprafață închiriabilă totală de 45,000 mp și două clădiri de birouri clasa A avand suprafata totala inchiriabila de25,000 mp, a obținut Certificarea Green LEED GOLD care atestă sustenabilitatea proiectului datorită tehnologiilor pentru construcție, design și execuție cu impact minim asupra mediului. Certificatul Verde oferă chiriașilor AFI Brașov o serie de avantaje printre care: utilizarea eficientă a soluțiilor de iluminare cu lumini de tip LED pentru a crește eficiența energetică a proiectului l ”, utilizarea materialelor cu reciclate și cu emisii reduse de carbon și reutilizarea până la 75% a deșeurilor generate  in perioada de constructie datorită practicilor durabile, îmbunătățirii calității aerului prin filtrare sporită, reducerea cu peste 20% a costurilor cu energia comparativ cu o clădire de bază, in timp ce 90% din suprafața ocupată în mod regulat va avea vederea nerestricționată. „Calitatea și siguranța au fost întotdeauna valori esențiale pentru noi și le-am reflectat în proiectele și serviciile oferite chiriașilor noștri. Certificarea LEED Gold, certificarea pentru clădiri „verzi” recunoscută la nivel mondial, arată angajamentul nostru de a respecta cele mai înalte cerințe tehnice moderne și de a construi proiecte sustenabile. Suntem bucuroși că putem oferi chiriașilor noștri un mediu de lucru in armonie cu natura  și in siguranta ”, a declarat Costin Blideanu, Director General AFI Brașov.

Pe lângă un mediu de lucru modern, cu lumină naturală și balcoane cu vedere unică la Munții Carpați și la pădure, proiectul de birouri AFI Park Brașov oferă locuri de parcare pentru mașinile cu emisii reduse de carbon și pentru mașini electrice, rasteluri pentru biciclete, dușuri, acces foarte bun la mijloacele de transport în comun pentru a reduce poluarea prin încurajarea folosirii cat mai putin a masinilor personale , reutilizarea apei de ploaie pentru irigarea zonei verzi sau chiar utilizarea plantelor native și adaptive care nu necesită apă potabilă si instalații de apă eficiente. Clădirea de birouri oferă facilitatea de colectare și depozitare a materialelor pentru reciclare, ca parte a beneficiilor „Certificării Verzi”. Certificarea LEED Gold Green obținută de AFI BRASOV este parte a strategiei de dezvoltare durabila, ecologica si de calitate setata pentru toate proiectele realizate de AFI Europe Romania, care primesc astfel o recunoastere importanta.

 

 

Ce trebuie sa știi despre creșterea pe YouTube

YouTube este unul dintre canalele de promovare de baza pentru anii următori. Și nu doar pentru că poți obține venituri din monetizarea lui. Creșterea constanta a YouTube va continua tocmai pentru ca este un produs Google și motorul de căutare are atat mijloacele, cat și interesul de a-l promova. Prin urmare, dacă încă nu ești un fan YouTube, ar trebui sa devii, pentru că acest canal îți poate aduce venituri pe mai multe direcții.

Cum obții bani din YouTube

Monetizarea YouTube a canalului

Cea mai simpla varianta e sa ai un canal cat mai mare pentru ca Google sa ruleze și să afișeze reclame in videoclipurile tale. Totuși, veniturile pentru acest tip de reclama sunt destul de mici, exceptand cazul în care ai un canal care face milioane de afisari în fiecare luna.

În condițiile în care YouTube ti-ar plăti cca 50 de cenți la mia de vizionari, e clar ca nu te imbogatesti cu un canal mic. Un venit de aproximativ 1000 de dolari l-ai putea avea doar dacă videoclipurile tale ar face în jur de 1 milion și jumătate de vizualizări. Cam puțin, nu?

Chiar dacă advertiserii plătesc de cinci ori mai mult către YouTube, tu vei primi doar o foarte mica parte banii pe care le fac, de fapt, reclamele rulate prin YouTube. Despre optimizarea canalului de YouTube poți citi mai multe aici.

Product placement și reclama directă

Clienții direcți îți pot aduce mult mai mulți bani decât ceea ce îți oferă YouTube. Sa prezinti produsele sau serviciile unor companii în cadrul videoclipurilor tale poate fi extrem de avantajos. Însă asta depinde și de abilitățile tale de negociere și vânzare. 

Oricum, sa promovezi si sa negociezi direct cu companiile poate sa iti creasca bine veniturile. Mai ales dacă ai un număr mare de abonați și o comunitate mare.

Exista și alte forme de monetizare, însă promovarea companiilor pe canalul tău, fără intermediari, e de departe cea mai valoroasa și îți poate aduce cei mai mulți bani.

Vrei venituri mai mari? Creste-ti comunitatea, obține mai mulți abonați

Să crești numărul de abonați nu e atat de simplu cum pare atunci cand urmaresti alți vloggeri de succes. Concurenta e foarte mare pe YouTube și pentru fiecare vlogger pe care tu îl știi exista cel puțin o mie care nu au reușit.

Totuși, cum iti cresti șansele de a avea mai mulți abonați?

Exista cateva lucruri care vor ajuta la creșterea mai rapidă a canalului:

1.Recomandările Youtube

Youtube le recomanda utilizatorilor videoclipurile noi, dar si cele pe care le considera relevante. Deci fii relevant pe domeniul tău. Creează conținut de calitate, apelează la optimizarea SEO pentru videoclipurile tale și promoveaza-ti conținutul oricand ai ocazia.

2.Imaginea conteaza

Lumea tinde sa se identifice și sa relationeze mai bine cu vloggeri pe care ii vad, care se prezinta. Imaginea e importantă în vlogging și poate contribui extrem de mult la succesul unui astfel de canal. Prin urmare, dacă nu vrei sa apari în clipurile tale, ci vrei sa te axezi pe voce și atat, e posibil sa iti pui singur piedici.

3.Reclama pe Youtube

E important sa ai cat mai mulți vizitatori pentru a crește numărul de abonați. Însă cum poți face asta cel mai rapid dacă nu prin promovare? Promoveaza-ti videoclipurile folosind uneltele YouTube / Google (Google Ads pe YouTube) pentru a obține cat mai repede rezultatele dorite.

Sursa: PR2Advertising.ro

 

Ce afacere iti lansezi in pandemie

Vrei sa debutezi ca antreprenor si sa lansezi un business in urmatoarea perioada? Trebuie sa stii ca pandemia si distantarea sociala au redefinit ideea de afaceri si ca orice nou business ar trebui sa tina cont de conditiile actuale. Cel mai probabil si in urmatorii ani se vor pastra noile tendinte, asa ca ar trebui sa tii seama de asta. 

Mediul online e cel mai indicat. Deci, daca te gandesti la o afacere, vezi daca se aplica sau nu pentru mediul online sau daca macar raspunde unei nevoi curente, stringente.

Nu ai nicio idee? Iata patru idei de afaceri pe care le poti aborda in aceasta perioada:

 

1.Servicii de realizare site-uri si web design

Orice afacere are nevoie de un site, nu? Si atunci de ce nu ai lansa un business pe marketing online si creare de site-uri.

Migrarea afacerilor in mediul online creeaza oportunitati de business pe care le poti valorifica si tu daca ai cunostintele necesare sau buget suficient pentru a angaja specialisti.

Serviciile de constructie de site-uri si web design vor fi extrem de cautate si in anii urmatori, astfel ca se poate dovedi o idee de afaceri castigatoare.

 

2.Coaching, chiar si online

Moda consultantei si a dezvoltarii personale individuale a ajuns si la noi mai ales in conditiile in care stresul e in crestere. Astfel daca esti psiholog, ai studii pe partea de psihologie si un atestat, calea iti e deschisa spre o afacere in acest domeniu. 

Daca iti place sa dai sfaturi, sa ii ajuti pe ceilalti sa gaseasca solutii pentru probleme lor, dar nu ai nicio diploma pe coaching sau psihologie, poti gasi pe internet cursuri care te vor ajuta sa obtii cunostintele si diploma de care ai nevoie.

 

  1. Magazin online

Vrei sa beneficiezi si tu de cresterea de 40% a comertului online? Un magazin pe internet e extrem de potrivit in perioada in care distantarea sociala se impune in orice domeniu si multe magazine de inchid temporar sau permanent.

In plus, costurile cu un magazin online sunt mai mici decat pentru unul fizic si e mai usor de gestionat.

Tot tu te poti ocupa si de promovarea magazinului online. Poti urma cursuri online de marketing online, pentru a invata despre SEO, administrare de campanii pe Google Ads si Facebook, astfel incat sa obtii rezultate cat mai bune cu afacerea ta.

Nu stii cum sa iti promovezi afacerea? Fa testul pus la dispozitie de PR2Advertising.ro si vezi ce i se potriveste afacerii tale. Il gasesti aici: https://pr2advertising.ro/test-de-ce-tip-de-promovare-are-nevoie-afacerea-ta.

4.Consultanta pe fonduri europene

Cu atat de multe scheme de finantare si atat de mult buget care sta sa vina pentru afacerile afectate de pandemie, un mare business va fi o companie care sa ajute IMM-urile sa obtina bani nerambursabili. 

E o mare oportunitate de business aici, insa e nevoie si sa i cunostinte pentru a te asigura ca le poti oferi servicii de calitate clientilor. Totusi, daca reusesti sa gasesti cativa clienti care pot accesa sume mari din fonduri europene, iti poti asigura un trai bun pentru o perioada rezonabila de timp.

Mai sunt multe idei bune pe care le poti pune in practica, insa trebuie sa tii cont de faptul ca un business nu e o vacanta si ca uneori va fi stresant si greu. Tocmai de aceea, inarmeaza-te cu rabdare si conteaza pe munca si dedicare pentru ca afacerea ta sa ajunga una de succes.

Sursa: Afaceri-si-leadership-feminin.ro

AFI Europe deschide AFI Brasov în centrul României

AFI Europe Romania inaugurează AFI Brasov, un proiect mixt dezvoltat în centrul României, la Brașov.

AFI Brasov reprezintă modelul perfect care îmbină un centru comercial modern, dezvoltat pe 3 etaje cu o suprafață închiriabilă totală de 45.000 mp și birouri de tip clasa A, cu o suprafață închiriabilă totală de 15.000 mp, construite deasupra centrului comercial.

Amplasat într-o locație excelentă, aproape de centrul istoric al orașului, AFI Brașov pune la dispoziția vizitatorilor peste 100 de branduri internaționale de fashion & beauty, precum și branduri de renume local, locuri de joacă, sală de fitness, un centru de divertisment, bănci, farmacii și un hypermarket extins pe o suprafată bruta de 6,500 mp. Hypermarket-ul Carrefour va deschide un magazin-concept modern, care se va integra perfect în design-ul general al centrului comercial.

Vizitatorii AFI Brașov se vor putea bucura de terasa verde de 3.500 mp, cu priveliște către Muntele Tâmpa, una dintre emblemele turistice ale Brașovului, savurand o cafea, un prânz sau o cină delicioasa, alegând din selecția diversă de restaurante.

„Inaugurarea unui centru comercial este intotdeauna o provocare, dar mai ales in aceasta perioada provocarea a fost si mai mare. Ne bucurăm că am reușit cu ajutorul chiriasilor să finalizăm proiectul AFI Brașov si sa il deschidem cu majoritatea magazinelor pregatite de lansare. AFI Brasov este cel mai mare proiectul al nostru inaugurat anul acesta in urma unei investitii de 148 Milioane de Euro. Ne face plăcere să îi întâmpinăm pe locuitorii și vizitatorii Brașovului în centrul nostru comercial modern, construit la cele mai înalte standarde de calitate. Datorită locației excelente și a prezenței brand-urilor de top de moda, beauty și entertainment, suntem convinși că AFI Brașov va fi un proiect de succes, la fel ca AFI Cotroceni și AFI Ploiești”, a declarat Doron Klein, CEO AFI Europe Romania.

„Ne bucuram sa putem oferi brașovenilor si vizitatorilor orasului un centru comercial modern, amenajat într-un stil arhitectural unic, care îmbină peisajul urban cu cel natural. Am dorit să aducem la dispoziția vizitatorilor atât branduri de renume internațional, cât și

branduri locale cunoscute locuitorilor de aici, pentru a crea împreună locul preferat pentru cumpărături și divertisement. Așa cum am anunțat încă de la început, vrem să ne implicăm activ în comunitate, prin acest proiect am creat multe locuri de muncă, vrem să fim aproape de oamenii de aici și să ne implicăm în proiecte cu un impact real în societatea în care toți ne desfășurăm activitatea, pentru a crește împreună armonios”, a declarat Costin Blideanu, General Manager AFI Brasov.

Sanjeev Gupta, Liberty Galați: “România este o piaţă-cheie pentru noi”

Liberty Galaţi a încheiat 2019 cu o cifră de afaceri de 5 mld. de lei şi un profit net de 29 mil. lei, al doilea an deprofit pentru combinat, după ce a adunat pierderi de câteva miliarde de lei. Combinatul Sidex, acum Liberty, a fost preluat de Sanjeev Gupta la jumătatea lui 2019.
Sanjeev Gupta este un om de faceri britanic cu origini indiene şi este fondatorul şi preşedintele executiv al companiei Liberty House, care a avut în 2019 o cifră de afaceri de peste 20 de miliarde de dolari. Compania Liberty House, parte din grupul GFG, a fost fondată în 1992. În 2017, compania a achiziţionat divizia companiei Tata Steel Europe de fabricare a oţelului din mai multe zone din Marea Britanie. Tot în 2017, Liberty House cumpăra Arrium, cel mai mare jucător din industria minieră şi cea a oţelului din Australia.. În 2019, Gupta a continuat achiziţiile din Europa şi a preluat şapte capacităţi, printre care şi Sidex Galaţi. Joi, grupul GFG  a mai anunţat achiziţia producătorului de aluminiu belgian Duffel. GFG are un scop declarat („CN30” – Carbon Neutral 2030), şi presupune ca, până în 2030, toate entităţile grupului să aibă amprenta de carbon zero.
Într-un interviu acordat în exclusivitate Ziarului Financiar, Sanjeev Gupta a declarat că explorează oportunităţile din toate ţările unde are prezenţă și că studiază și alte companii din România producătoare de aluminiu:
„Sectoarele noastre-cheie sunt aluminiul, oţelul şi energia. În fiecare ţară unde suntem prezenţi explorăm toate opţiunile, dar nu comentăm despre achiziţii specifice, deoarece acestea sunt informaţii comerciale. România este o piaţă-cheie pentru noi, iar în aceste trei sectoare-cheie vom explora toate oportunităţile. Produsele din oţel de la Galaţi pleacă în proporţie de peste 60% către piaţa locală, iar scopul Liberty este de a creşte această pondere spre 90%. Cea mai importantă piaţă pentru Galaţi este România. Trebuie să mai creştem aici, avem acum undeva la peste 60% din produse care se vând în România, dar nu este destul, vrem să ajungem la 80-
90%. A doua piaţă este cea europeană şi apoi alte pieţe, precum Turcia. Cu siguranţă avem şi alte planuri de a investi în România, care este o piaţă-cheie pentru noi. Ne uităm la oportunităţile din piaţa de aluminiu şi energie, dar şi oţel.“
Liberty Galaţi are în derulare un proiect cu Romgaz construcţia unei termocentrale pe gaz în cadrul combinatului care să asigure energia electrică pentru viitoarele cuptoare electrice de la Lberty Galaţi.
Sanjeev Gupta se concentrează pe zona de producţie de aluminiu, oţel şi energie, însă are businessuri şi în zona bancară. Anul acesta el a achiziţionat Banca Română de Credite şi Investiţii (BRCI) de la Dorin Umbrărescu.
„BRCI este o bancă mică, care operează independent de grupul GFG. Vom începe să emitem şi carduri pentru lucrătorii de la Galaţi şi alte servicii, şi să ajutăm companiile mici pentru capital de lucru. Nu este o bancă mare şi o investiţie mare, dar este o iniţiativă importantă. Companiile mari se finanţează prin băncile mari, dar şi companiile mici au nevoie de sprijin.“